[Ansteorra] interesting news article

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Fri Aug 1 06:11:09 PDT 2008

That does it.....outer space was not made for triskeles.

Outer space was made for STARS!

Black and Gold!  Black and Gold!  Black and Gold!

DT+LF

On 8/1/08, Chris Zakes <dontivar at gmail.com> wrote:

> At 06:47 AM 8/1/2008, you wrote:
>
> I have heard they have already sent a Triskele into space...
>>
>> YIS,
>>
>> Giertrud Gyldenstiene
>> RUGA Provost, Shire of Blackmoor Keep
>>

> It's worse than you think. We've proof that they're communicating with
> aliens: http://www.forensicgenealogy.info/images/crop_circles1.jpg
>
>        -Tivar Moondragon

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!

Beowulf, 1-11