[Ansteorra] ISO Gulf War pack list

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Thu Jan 27 11:22:21 PST 2011

Oooooh! That's something I should have in my bling box! Thanks for the tip!

Detlef

On Thu, Jan 27, 2011 at 11:24 AM, Tina Michael <tinabetta at gmail.com> wrote:

> >   Add Safety Pins! You never know when you might need to pin something
> > together or thread a broken drawstring back in. I keep them with me
> > always....
>

>     Tina

> --
> Any day above ground is a good day!

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!