[Ansteorra] Titles

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Sun Jul 3 11:15:54 PDT 2011

Turns out your "silly" question wasn't so silly, after all :-)

Detlef v M.

On Sun, Jul 3, 2011 at 1:07 PM, Irena Fridenberg
<rubberduckiemom at gmail.com>wrote:

> Dear lord....   I do think I have stirred the bunnies!  What have I done!
>  What have I done!!!
>
> Katrine (wearing a clothespin on the nose)

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!