[Ansteorra] My Sad Trip.......Jan Van Zandt

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Thu May 24 08:42:30 PDT 2012

Deleted??? How am I supposed to be entertained this morning???

I don't know whether to laugh or cry because people still think they can
get away with this...or maybe scream that they still DO get away with it...

Detlef

On Thu, May 24, 2012 at 10:05 AM, Robert G. Ferrell <rgferrell at gmail.com>wrote:

> On 5/24/2012 7:19 AM, Mike Andrews wrote:
>
>> On Thu, May 24, 2012 at 05:00:25AM -0700, Jan Van Zandt wrote:
>>
>> [a bogus appeal, deleted]
>>

> She's my apprentice. I've already told her to change her password.
>
> Cynric

Hƿæt! Ƿe Gardena       in geardagum,
þeodcyninga,       þrym gefrunon,
hu ða æþelingas       ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing       sceaþena þreatum,
monegum mægþum,       meodosetla ofteah,
egsode eorlas.       Syððan ærest ƿearð
feasceaft funden,       he þæs frofre gebad,
ƿeox under ƿolcnum,       ƿeorðmyndum þah,
oðþæt him æghƿylc       þara ymbsittendra
ofer hronrade       hyran scolde,
gomban gyldan.       þæt ƿæs god cyning!