[Hellsgate] FP/Social

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Thu Jul 21 07:26:37 PDT 2011

I'm bringing a change of clothes so I can go straight there after class this
evening.

Detlef

On Thu, Jul 21, 2011 at 9:23 AM, Kat Owens <gatodelfuego at gmail.com> wrote:

> We may also be bringing my brother who is visiting from Utah.
>
> On Jul 21, 2011 9:21 AM, "Ruiz" <ruizhorde at yahoo.com> wrote:
>
> It is Thursday so I hope to see everyone at the park tonight. I am sure
> Dawn
> has
> things she wants to share with us in reguards to our up coming event.
>

> See everyone tonight,
> Mel

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!