[Hellsgate] Social

ruizhorde at yahoo.com ruizhorde at yahoo.com
Fri Jun 24 05:10:18 PDT 2011

Thanks! It seems they went over well so I decided to use them in the feast menu. With the dessert decided I think I have completed the menu. Yipppeee

Mel

Good Cookies Come When They Are Called!

Snoopy

On Jun 23, 2011, at 10:22 PM, HerrDetlef <herrdetlef at gmail.com> wrote:

The cookies were delish, Mel! :-)

Detlef

On Thu, Jun 23, 2011 at 6:23 PM, ruizhorde at yahoo.com <ruizhorde at yahoo.com>wrote:

I am bringing test cookies to practice tonight. Come out and be taste
testers.

Mel

Good Cookies Come When They Are Called!

Snoopy

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!