[Hellsgate] Practice

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Thu Jun 30 16:34:20 PDT 2011

OH SHOOT! I just woke up from an intense nap!

I'm gonna try to get my wits about me. I doubt that I'll be there right at
seven, but I'll be on my way soon.

Detlef

On Thu, Jun 30, 2011 at 6:02 PM, Liam Gordon <cenliamgordon2005 at gmail.com>wrote:

> Good evening to the List,
>
> Ioannes is on his way up to practice with both kits.
>
> Liam

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!