[Hellsgate] recipe for the next cooking guild

Joe Simmons ESIMMONS001 at hot.rr.com
Tue Apr 24 08:59:27 PDT 2012

Mel
I also noticed there are several recipes for Rapeye...I believe the one we
chose is the one directly under the White Mortrewys of Pork.  Page 51 of
159.

Cxxj. Rapeye - Take Fygys & Roysyns, & grind hem in a Mortere, & temper hem
vppe with Almaunde mylke, & draw hem þorw a cloþe: þhen take gode Spycys, &
caste þer-to: take Perys, seþe hem and pare hem, & do a-way þe core, & bray
hem in a mortere, & caste to þe oþer: take good Wyne, & Blake Sugre or Hony,
& caste þer-to a lytil, & let it boyle in fere: & when þow dressyst yn, take
Maces & Clowes, Quibibys & Graynys, and caste a-boue.

Eric