[Hellsgate] Side note

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Thu Jun 21 17:43:23 PDT 2012

I'm gonna see if I'm awake enough to come out. If'n I make it, I'll see
y'all there.
Detlef

On Thu, Jun 21, 2012 at 4:04 PM, Dave Goldie <missinglink at phulesgold.com>wrote:

> Lord Eric,
>
> Thank you for taking the time to look.  I will have the smaller axe head
> (medium in the Icefalcon site) at social so you can see what one looks
> like.
>

> In Service,
> Lord Coenred

Hƿæt! Ƿe Gardena       in geardagum,
þeodcyninga,       þrym gefrunon,
hu ða æþelingas       ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing       sceaþena þreatum,
monegum mægþum,       meodosetla ofteah,
egsode eorlas.       Syððan ærest ƿearð
feasceaft funden,       he þæs frofre gebad,
ƿeox under ƿolcnum,       ƿeorðmyndum þah,
oðþæt him æghƿylc       þara ymbsittendra
ofer hronrade       hyran scolde,
gomban gyldan.       þæt ƿæs god cyning!