[Ravensfort] Quoth Subscription Price

HerrDetlef at aol.com HerrDetlef at aol.com
Thu Apr 3 12:08:37 PDT 2008

Please update my e-mail address to _HerrDetlef at gmail.com_
(mailto:HerrDetlef at gmail.com) .

I showed AOL my flair yesterday, and this e-mail address's days are  numbered.

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas  ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing      sceaþena þreatum,
monegum mægþum,          meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest  wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt  him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade  hyran scolde,
gomban gyldan.      þæt wæs god cyning!

Beowulf, 1-11

In a message dated 4/3/2008 11:01:42 A.M. Central Daylight Time,