[Ravensfort] Fwd: FW: Fwd: Fw: This Lady is Ticked Off!

HerrDetlef at aol.com HerrDetlef at aol.com
Tue Mar 11 13:17:48 PDT 2008

Mundane politics really have no place in a discussion about the goings on  of
this barony.

Can we have an end to it already?

Detlef

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas  ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing      sceaþena þreatum,
monegum mægþum,          meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest  wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt  him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade  hyran scolde,
gomban gyldan.      þæt wæs god cyning!

In a message dated 3/11/2008 2:37:00 P.M. Central Daylight Time,
sftester2 at gmail.com writes:

David  Brown wrote:
>> interesting. but i really do not think it is  appropriate for this
>> email list.

Sure it is, we're all  Americans, aren't we?
--
Gundy
"If you're normal the crowd will  accept you, but if you're deranged the
Ravensfort at lists.ansteorra.org