[Ravensfort] I am thinking...

HerrDetlef herrdetlef at gmail.com
Fri Feb 4 16:45:27 PST 2011

Spring would also make for a greater turnout, since most students and many
university employees clear out of town for the summer.

I realize that you're not limited to building interest from the university,
but that might be something to think about.

Detlef

On Fri, Feb 4, 2011 at 6:36 PM, Dominique Epps <blueingreen at sbcglobal.net>wrote:

>   Sounds great!  But Spring might be more comfortable;)
> Domai

Hwæt! We Gardena         in geardagum,
þeodcyninga,         þrym gefrunon,
hu ða æþelingas         ellen fremedon.
Oft Scyld Scefing         sceaþena þreatum,
monegum mægþum,         meodosetla ofteah,
egsode eorlas.         Syððan ærest wearð
feasceaft funden,         he þæs frofre gebad,
weox under wolcnum,         weorðmyndum þah,
oðþæt him æghwylc         þara ymbsittendra
ofer hronrade         hyran scolde,
gomban gyldan.         þæt wæs god cyning!