SC - Scrambled Eggs

Cindy Renfrow renfrow at skylands.net
Thu Feb 12 09:19:07 PST 1998

Hello!  I've got 2 recipes at hand - Meselade and Tansey (each listed in
both Harleian MS 279 and 4016):

Harleian MS. 279 - Leche Vyaundez
xliiij.  Meselade.  Take Eyroun, [th]e [3]olkys an [th]e whyte to-gedere, &
draw hem [th]orw a straynoure; & [th]an take a litil Botere, & caste in a
fayre frying panne; & whan [th]e boter is hot, take [th]e drawyn Eyroun, &
caste [th]er-to; [th]an take a Sawcere, an gadre [th]e Eyroun to-gedere in
[th]e panne, as it were [th]e brede of a pewter dysshe; & [th]an take fayre
pece[3] of Brede, [th]e mountance of a mosselle of Brede, vppe-on [th]e
Eyroun, & turne [th]an [thy]  brede downward in [th]e panne; [th]anne take
it of [th]e panne, & caste fayre whyte Sugre [th]er-to, & serue forth; an
to euery good meslade take a [th]owsand Eyroun or mo.

Harleian MS. 4016

92 Tansey.  Take faire Tansey, and grinde it in a morter; And take eyren,
yolkes and white, And drawe hem thorgh a streynour, and streyne also [th]e
Iuse of [th]e Tansey thorgh a streynour; and medle the egges and the Iuse
togidre; And take faire grece, and cast hit in a pan, and sette ouer [th]e
fyre til hit mylte; and caste [th]e stuffe thereon, and gader hit togidre
with a sawcer or a dissh, as [th]ou wilt haue hit more or lasse; And turne
hit in [th]e panne onys or twies, And so serue it forth hote, yleched.

HTH,

Cindy/Sincgiefu
renfrow at skylands.net