SC - Re: sca-cooks V1 #701

Christina van Tets ivantets at botzoo.uct.ac.za
Mon May 4 09:10:25 PDT 1998

Hello everyone, it's me again.  Ready for more Palladius?   Just
remem_er, I'm  replacing the letter _etween V and N  with  '_', as
it's not working.

_ook 3 Sections 126-129:  preservation of apples

126 ***
    _ut trie hem wel that shal _e kept over yere;
    Let ley hem derk as wynde may not come nere.
    And do feire stree uppon thaire fleyke hem under
    On hepes save a litel space asonder.

127 These hepes must me nowe and nowe devide.
    Yit _eth ther dyvers folk sayen dyvers  wyse.
    And oon in pitched pottes wol hem hyde,
    And other hath of cley and oth'r gyse.
    Yit hath the thridde of hem a fresshe devyse.
    Oonly the litle feet to cleme in cley
    And on a floor with chaf _ystrowed ley.

128 And theruppon thai cover hem with stre.
    The meles rounde, ycalde or_iculer,
    Withouten care a yere may keped _e.
    And other drenched hem in the water clere
    Of cisterne, or of wynche yclosed nere,
    In erthen pottes pitched atte the fulle,
    And other meles wole with handes pulle,

129 And dippe her litel feet in pitche all warme,
    And so in order ley hem on a ta_le,
    And nuttre leves under wol not harme.
    Eke populer or fir is profita_le
    To make and ley among hem sco_es a_le,
    And ley her  petifeet dounwarde _e wende,
    And touche hem not until thai shal _e spende.

130 Aisel and wyne of meles me may make
    As is a_ove enfourmed of the pere.
    ***

Editor's notes:  litel feet are pediculi, or stalks.  Meles are
apples, aisel is vinegar.  sco_es are shavings.

May_e next time the  machinery will work!  Talk to you again soon.
Cairistiona