SC - Turkeys in Tusser

Magdalena magdlena at earthlink.net
Fri Mar 3 12:33:23 PST 2000

Aha! I found it! I had a marker there even...

In _Curye on Inglysch_, book V. Goud Cookery, p. 150

"9 To make mede. Take hony combis & put hem into a greet vessel & ley
thereynne grete stickis, & ley the weight theron til it be runne out as
myche as it wole; & this is callid liif hony. & thanne take that forseid
combis & sethe hem in clene water, & boile hem well. After presse out
thereof as myche as thou may & caste it into another vessel into hoot
water, & sethe it wel & scome it wel, & do thereto a quart of liif hony,
& thanne lete it stonde a fewe dayes wel stoppid, & this is good drinke.

10 To make fyn mede & poynaunt. Take xx galouns of the forseid pomys
soden in iii galouns of fyn wort, & i galoun of liif hony & sethe hem
wel & scome hem wel til thei be cleer inowgh; & put thereto iii
penyworth of poudir of pepir & i penyworth of poudir of clowis & lete it
boil wel togydere. & whanne it is coold put it into the vessel into the
tunnynge up of the forseid mede: put it thereto, & close it wel \ as it
is aboue seid."

It appears to be a quick mead, but no yeast or barm is mentioned?

'Lainie