[Sca-cooks] lovage recipes, PLEASE!

Daniel Myers edouard at medievalcookery.com
Mon Jun 21 07:45:34 PDT 2004

On Jun 21, 2004, at 9:37 AM, Jadwiga Zajaczkowa / Jenne Heise wrote:

> Ok, so I didn't save all the (period) recipes that used lovage. But you
> see, I grew a whole big plant of it in the yard this year, and I should
> start cooking with it.

Here are the couple that I found after a quick search...

[Source: Liber cure cocorum]  For to make a compost. Take þo chekyns
and hew hom for þo seke, All but þe hede and þe legges eke. Take a
handfulle of herb lovache, And anoþer of persely, als Of sage þat never
was founde fals, And noþer of lekes and alle hom wasshe Þose herbes in
water, þat rennes so rasshe. Breke þorowghe þy honde, bothe herbe and
leke, With a pynt of hony enbeny hom eke, Summe of þese herbes þou
shalle laye In þe pottus bothun , as I þe say. Summe of þe chekyns þou
put þerto, And þen of þe herb3 do to also. So of þo ton so of þat oþer,
Þo herb3 on þe last my dere brother. Above þese herbus a lytul larde
Smalle myncyd, haldand togeder warde. Take powder of gynger and canel
god wone, Cast on þese oþer thynges everychon. Be sle3e and powre in
water þenne To myd þo pot, as I the kenne. Opone þo bruys poure hit
withinne, And cover hit þat no hete oute wynne, And tendurly seyth hit
þou do may, Salt hit, serve hit, as I þe say.

[Source: Le Viandier de Taillevent (J. Prescott, trans.)]  To cure wine
turned ropy. For a Paris hogshead, boil a potful of wheat until it has
burst, drain it, and put it to cool. Take some well beaten egg whites,
skim them, and put everything in the barrel. Stir with a short stick
(split into 4 at the end) which does not reach the dregs, so that they
are not disturbed. Hang a pound of ground bastard lovage in a cloth
sachet by a thread in the bunghole of the barrel.

- Doc

--
  Edouard Halidai  (Daniel Myers)