[Sca-cooks] sops

tom.vincent at yahoo.com tom.vincent at yahoo.com
Mon Jun 5 09:37:37 PDT 2006

Maybe it's more clear in the originals:

Soupes dorroy. Shere Oynonys, an frye hem in oyle;
þanne take Wyne,an boyle with Oynonys, toste whyte
Brede an do on a dysshe, an caste þer-on gode
Almaunde Mylke, & temper it wyth wyne: þanne do
þe dorry a-bowte an messe it forth. (Harleian MS 279
recipe 30)

Soupes dorrees. Nym oynons, mynce hem, frie hem in
oille de olyue: nym onyons, boille hem with wyn, tost
whit bred, & do it in dishes and cast almand mylke
theron, & ye wyn & ye oynons aboue, & gif hit forth.
(Laud MS. 553 recipe 17)

Duriel

Tom Vincent
US Marines: Murdering toddlers to protect us from Saudi terrorists.