[Sca-cooks] "Fresh" Cheese Question

Johnna Holloway johnnae at mac.com
Mon Jun 2 20:21:44 PDT 2008

And to muddy the waters even further there is another of these recipes.
The "Auther Tartus" is indexed in the Concordance as another Tart out of
Lente.
It's in Harl. 4016

Auter Tartus. ¶ Take faire nessℏ chese that is buttry, and par hit,
grynde hit in a morter; caste therto faire creme and grinde hit togidre;
temper hit with goode mylke, that hit be no thikker þen̄ rawe creme, and
cast thereto a litul salt if nede be; And thi chese be salte, caste
thereto neuer a dele; colour hit witℏ saffron̄; then̄ make a large coffyn̄
of faire paste, & lete the brinkes be rered more þen̄ an enche of hegℏ;
lete þe coffyn̄ harden̄ in þe oven̄; þen̄ take it oute, put gobettes of
butter in the bothom̄ thereof, And caste the stuffe there-to, and caste
peces of buttur there-vppon̄, and sette in þe oven̄ witℏ-oute lydde, and
lete bake ynowe, and then̄ cast sugur thereon̄, and serue it fortℏ. And if
þou wilt, lete him haue a lydde; but þen̄ thi stuff most be as thikke as
Mortrewes.

Johnnae