[Sca-cooks] Original Recipe Wanted

Johnna Holloway johnnae at mac.com
Sat Jun 7 19:49:51 PDT 2008

It's part of the Forme of Cury so you can find it in
Hieatt & Butler's Curye on Inglysch on page 134,
It's recipe 164.

Or online it's at
http://www.medievalcookery.com/cgi-bin/display.pl?foc:156

This is an excerpt from *Forme of Cury*
(England, 1390)
The original source can be found at the Project Gutenberg website
<http://www.gutenberg.net/>

CRUSTARDES OF EERBIS ON FYSSH DAY. XX.VII. XVII. Take gode Eerbys and
grynde hem smale with wallenotes pyked clene. a grete portioun. lye it
up almost wiþ as myche verions as water. seeþ it wel with powdour and
Safroun withoute Salt. make a crust in a trape and do þe fyssh þerinne
unstewed wiþ a litel oile & gode Powdour. whan it is half ybake do þe
sewe þerto & bake it up. If þou wilt make it clere of Fyssh seeþ ayrenn
harde. & take out þe zolkes & grinde hem with gode powdours. and alye it
up with gode stewes and serue it forth.

Johnnae