SC - Recipe Challenge again???

Siegfried Heydrich baronsig at peganet.com
Wed May 31 19:25:52 PDT 2000

OK, I'm old, but I'm hardly a master, but my hubby and I were working on
Curye on Inglysch just tonicht and this is what we came up with.  Try
redacting this recipe"
Phillipa
5.  For to make Crem & botere of almoundes.
Tak blaunched almaundes & bray hem wel in a morter, & tempre hem with luk
water. & draw þerof melk as thikke as þou my t, & do it in a newe earthen
pot, & do þerto vynegre hett a litel. | Whan þe melk & þe venegre be put
togedere perce þe pot benethe  þat þe licoure may renne out, & whan it is all
ronnen tak þat   þat leueth in  þe pot & do in a fayre twayle & left it vp &
doun; & whan þe licoure is out clene, tak it of þe twayle & it is bottere &
creem.

<< Can one of
 the Masters >or old time list members offer us another redation challenge?
 I've got itchy fingers >and I need to cook! >>