[Sca-cooks] A Challenge to Find a Dish

JPC coane at comcast.net
Wed Sep 7 14:09:42 PDT 2005

Your rules do not help me so much but I found a dish that may work...
But I really like the hunt for the dish that starts with 'C'

Chekyns in browet

This is an excerpt from Liber cure cocorum.
The original source can be found on Thomas Gloning's website.

Chekyns in browet. Take chekyns, scalde hom fayre and clene. Take persole,
sauge, oþer herb3, grene Grapus, and stope þy chekyns with wynne. Take goode
brothe, sethe hom þerinne, So þat þay sone boyled may be. Coloure þe brothe
with safrone fre, And cast þeron powder dowce, For to be served in goode
mennys howse.

Christopher Calhoune