[Sca-cooks] tart crust question

Finne Boonen hennar at gmail.com
Wed Jul 14 12:20:04 PDT 2004

not really dutch, but stil wonderfull to look at:

http://stadsbibliotheek.antwerpen.be/boeken/H83740/index.htm

Koock-boeck, ofte: Familieren keuken-boeck: leerende hoe datmen...
vleesch, voghelen, wilt-braedt ende visch koken sal
Magirus, Anthonius. - Ghedruckt naer de Lovensche copije, ende op veel
plaetsen verbetert. - Antwerpen : By Godtgaf Verhulst, 1663. - 120p.,
front.

Magirus Anthonius - printed to the Louvain prints(1612) and corrected
in several places. - Antwerp by Godtgraf Verhulst, 1663 - 120p

Finne